Nie musisz znać się na technologii, żeby w tej formie dzielić się wiedzą i budować markę osobistą.
Cześć, tu Marek Jankowski. Pomagam ekspertom i przedsiębiorcom tworzyć podcasty, które przyciągają klientów. Już ponad 1600 osób skorzystało z mojej wiedzy i strategii.
Przygotowałem wideo, z którego dowiesz się:
czego tak naprawdę potrzebujesz, żeby zacząć nagrywać (nie jest to profesjonalne studio),
co zrobić, żeby po każdym Twoim odcinku słuchacze mieli ochotę na więcej,
jak w 6 prostych krokach ułożyć proces tworzenia podcastu w sprawnie działający system.
Strona wykorzystuje własne pliki cookies, aby działać prawidłowo. Korzysta też z plików cookies podmiotów trzecich, dostarczających narzędzia analityczne, marketingowe i multimedialne. Do informacji zbieranych w cookies podmiotów trzecich mają dostęp dostawcy tych narzędzi. Czy zgadzasz się na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies zgodnie z polityką prywatności?
Cześć 👋 Jeżeli tutaj zaglądasz, to znak, że cenisz swoją prywatność. Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, na tej stronie został wdrożony mechanizm, który pozwala Ci kontrolować wykorzystywanie plików cookies oraz innych technologii śledzących.
Pliki cookies własne wykorzystywane są na tej stronie w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych funkcji strony a pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w polityce prywatności.
Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie stosowane przez tutaj pliki cookies, kliknij w poniższy przycisk.
Te pliki cookies pozostają zawsze aktywne i nie masz możliwości wyboru w tym zakresie. Są to pliki cookies, dzięki którym w sposób prawidłowy funkcjonują m.in. formularze na stronie oraz mechanizm logowania do konta użytkownika i utrzymywania sesji po zalogowaniu. Ponadto, w plikach cookies własnych zapisywana jest informacja o dokonanych przez Ciebie ustawieniach plików cookies.
Na tej stronie wykorzystywane jest narzędzie ConvertBox, które pozwala wyświetlać Ci ważne informacje oraz zapisać do newslettera. Na niektórych podstronach osadzone są ankiety stworzone przy użyciu narzędzia Tally.so. Mechanizmy te wykorzystują do swojego prawidłowego działania pliki cookies pochodzące od swoich dostawców. Dostawcy mogą uzyskiwać dostęp do informacji gromadzonych w plikach cookies. Możesz wyłączyć pliki cookies związane z narzędziami do marketingu, ale w takiej sytuacji nie będziesz widzieć niektórych elementów strony, jak belki z ogłoszeniami, popup zapisu do newslettera czy ankiety.
Wykorzystuję kod śledzący Google Ads, który gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na tej stronie. Informacje te mogą być przez Google wykorzystywane przy budowaniu Twojego profilu użytkownika. Ponadto, informacje te mogą być wykorzystywane w ustawieniach kampanii reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem Google Ads. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć narzędzia Google.
Wykorzystuję narzędzia marketingowe na Facebooku. Dla lepszego ich wykorzystania osadziłem na tej stronie Pixel Meta, który gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na tej stronie, a następnie pozwala na podstawie zgromadzonych informacji ustawiać reklamy z zaawansowanymi opcjami targetowania. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć narzędzia marketingowe Meta.
Na tej stronie osadzane są multimedia z serwisów YouTube i Vimeo. Odtwarzacze tych serwisów wykorzystują do swojego prawidłowego działania pliki cookies pochodzące od ich dostawców. Dostawcy mogą uzyskiwać dostęp do informacji gromadzonych w plikach cookies. Możesz wyłączyć pliki cookies związane z odtwarzaczami, ale wtedy nie będziesz w stanie obejrzeć treści osadzonych w formie odtwarzaczy.
Korzystam z narzędzia analitycznego Microsoft Clarity. Dlatego osadziłem na stronie skrypty analityczne od tego narzędzia, które służą do gromadzenia informacji o Twojej aktywności na mojej stronie oraz Twojego adresu IP. Na podstawie tak zgromadzonych informacji mogę analizować zachowania użytkowników na stronie by poprawiać wygodę jej użytkowania. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć skrypty analityczne Microsoft Clarity.
Korzystam z narzędzia do testów i optymalizacji Visual Web Optimizer (VWO). W związku z tym osadziłem na stronie skrypty tego narzędzia, które służą do gromadzenia informacji o Twojej aktywności na stronie oraz Twojego adresu IP. Na podstawie tych danych mogę przeprowadzać testy A/B oraz optymalizować stronę w celu poprawy Twojego doświadczenia. Jeżeli nie życzysz sobie, aby skrypty VWO były uruchamiane, możesz je wyłączyć.